یخدان یونولیتی کوچک

یخدان یونولیتی کوچک

یخدان یونولیتی کوچک یکی از انواع یخدان های فومی است. یخدان پلاستوفوم در ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شود.

بهترین گزینه برای نگهداری از مواد مختلف از جمله مواد غذایی، دارویی و آبزیان یخدان یونولیتی است. این یخدان ها جز دسته یونولیت بسته بندی می باشد.

ابعاد یخدان یونولیتی متنوع است که برای جابجایی مواد مختلف استفاده می شود. یخدان یونولیتی کوچک هم کاربرد خاص خود را دارد.

در این مطلب به بررسی یخدان یونولیتی کوچک و کاربرد آن می پردازیم.

یخدان یونولیتی کوچک چیست؟

یخدان یونولیتی کوچک در واقع همان جعبه یونولیتی در ابعاد کوچکتر است. این یخدان ها معمولا در ابعاد ۴۳ در ۲۴ در ۲۱ تولید می شود.

یخدان های یونولیتی بهترین گزینه برای نگهداری مواد غذایی هستند و نقش مهمی در حفظ تازگی و کیفیت مواد دارند.

کارخانه پلاستوفوم غرب ایرانیان یخدان های پلاستوفوم را در ابعاد کوچک، متوسط، بزرگ و سفارشی تولید می کند. مجموعه ما این امکان را برای مشتریان را فراهم کرده است تا برای خرید ابعاد مختلف یخدان های یونولیتی را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت در تعداد دلخواه اقدام کنند.

کارخانه پلاستوفوم غرب یخدان های یونولیتی را تولید و با قیمت مناسب به سراسر ایران عرضه می کند.
این محصول با بهره‌ گیری از مواد با کیفیت و طراحی مدرن، به ‌طور قابل‌ توجهی توانسته است نیازهای متنوع کاربران را برآورده کند.
برای جا به جا کردن داروها و محصولات پزشکی و نمونه‌های آزمایشگاهی از یخدان یونولیتی کوچک استفاده می‌شود. این مواد در این محصول علاوه بر اینکه در دمای پایین نگهداری می شوند در برابر ضربه نیز مراقبت می شوند.

برای نگهداری طولانی مدت اقلام پزشکی، یخ خشک یا ژل سرما زا را درون این یخدان‌ها قرار می دهند. از این نوع یخدان ها جهت حمل و جا به جایی انواع مختلف نوشیدنی‌های سرد و خنک و همین طور جا به جایی مواد غذایی خام استفاده می‌شود.

قیمت یخدان یونولیتی کوچک

قیمت انواع یخدان یونولیتی از جمله یخدان یونولیتی کوچک به ابعاد و کیفیت ساخت آن بستگی دارد.

در کارخانه پلاستوفوم غرب یخدان‌ کوچک با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می‌شود.

قیمت یخدان‌ یونولیتی رابطه مستقیمی با ابعاد و اندازه های یخدان مورد نظر دارد. هر چه سایز یخدان یونولیتی کوچک تر باشد قیمت آن نیز کاهش می‌یابد.

می توان گفت یخدان یونولیتی جزء محصولاتی مقرون به صرفه است که در دسته کالاهای ارازن قیمت قرار گرفته است. لذا به راحتی برای موارد مصرفی مختلف قابل خریداری است.

برای ثبت سفارش و استعلام قیمت یخدان یونولیتی کوچک از طریق شماره‌ های داخل سایت با ما در ارتباط باشید.

خرید یخدان یونولیتی کوچک

هنگام خرید یخدان باید به نکاتی توجه کرد. مهم ترین نکته دقت به ضخامت یخدان یونولیتی است. هر چقدر ضخامت یخدان یونولیتی کم باشد از میزان عایق بودن آن در برابر تغییرات دمایی کاسته خواهد شد. همچنین در برابر فشار و ضربه مقاوم نخواهد بود. بنابراین کارایی لازم را نخواهد داشت.

علاوه بر همه این‌ها درب یخدان حتما باید بسته باشد تا خاصیت عایق بودن رعایت شود و خللی در آن به وجود نیاید.

شما باید سایز یخدان را مناسب با اندازه  و مقدار محتویاتی که قصد دارید داخل آن بگذارید، انتخاب کنید. قاعدتا انتخاب و خرید یخدانی با سایز بزرگ برای اجناس کوچک مقرون به صرفه نخواهد بود. همینطور اجناس بزرگ را نمی‌توان درون یخدان‌های یونولیتی کوچک جای داد. چرا که حجم لازم و کافی را ندارند.

همچنین حین خرید دقت شود که بدنه یخدان کاملا سالم باشد. هیچ سوراخ و تورفتگی و پاره گی نداشته باشد. چرا که با وجود همین سوراخ‌ها ماهیت نفوذناپذیری خود را از دست می‌دهد. دراین شرایط احتمال ورود میکروب‌ها و آلودگی‌ها به درون یخدان وجود دارد. این مواد ممکن است اقلام درون یخدان را خراب یا آلوده سازند.

یخدان یونولیتی کوچک خودرو

یخدان فومی کوچک ایده ‌آل برای نگهداری مواد غذایی کم ‌حجم و نوشیدنی ‌های کوچک است. این یخدان‌ ها به دلیل ابعاد کوچک و وزن سبک، به راحتی حمل می‌شوند و برای استفاده روزمره و سفرهای کوتاه مناسب هستند.

حمل مواد غذایی و خوراکی در سفر یکی از معضلاتی است که بسیاری از مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند. اما با خرید یخدان یونولیتی کوچک خودرو می توانید به سادگی هر نوع ماده غذایی را برای ساعات طولانی خنک نگه داشته و آن را حمل کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *