پلاستوفوم بسته بندیپلاستوفوم یخدانپلاستوفوم بسته بندییونولیت بسته بندی

پلاستوفوم بسته بندی

تولید کننده انواع پلاستوفوم بسته بندی

با ما کامل می شوید

ثبت سفارش یونولیت بسته بندی

یونولیت با مشخصات مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

 شرکت پلاستوفوم غرب ایرانیان یونولیت با ابعاد و اندازه های دلخواه شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تولید و عرضه می کند.

پلاستوفوم بسته بندی چیست؟

پلاستوفوم دارای ویژگی های زیادی  است که موجب شده تا در دو دهه گذشته انقلاب بزرگی در صنایع مختلف از جمله ساختمان‌سازی، بسته بندی، خودروسازی، کشاورزی، پزشکی، لوازم خانگی و … ایجاد کند. از جمله این ویژگی ها مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و رطوبت، مقاومت در برابر فشار و ضربه و شوک، مقاومت در برابر صوت، مقاومت در برابر حرارت می باشد.

یکی از پرکاربردترین پلاستوفوم ها در صنایع مختلف پلاستوفوم بسته بندی یا همان یونولیت بسته بندی است. یونولیت بسته بندی برای محافظت از بار های حساس و شکننده مناسب است.

پلاستوفوم بسته بندی در انواع مختلف تولید و عرضه می شود که کارخانه ها و شرکت ها برای بسته بندی محصولات خود از آن استفاده می کنند.

شاید در گذشته به بسته بندی محصولات اهمیت چندانی داده نمی شد. اما امروزه شرکت ها و برندها به هنر بسته بندی و طراحی آن توجه ویژه ای می کنند. چراکه این امر باعث فروش موفق آن ها در بازار می شود.

در واقع شرکت ها و برندها به این مهم رسیده اند که بسته بندی محصول تمامی زحمات تولید و کیفیت و ارزش محصول را در دید اول در ذهن مشتری تداعی می نماید.

قیمت یونولیت بسته بندی

برای تعیین قیمت انواع یونولیت ها لازم است که به فاکتورهای مختلفی توجه شود که مهم ترین آنها شامل برند و شرکت سازنده یونولیت ها، هزینه های حمل و نقل، متراژ مصرفی یونولیت، نوع مواد اولیه و نحوه پخت یونولیت، ویژگی های فیزیکی یونولیت مانند ضخامت، عرض یونولیت، طول و ارتفاع آن، مقدار چگالی یونولیت، نوسانات ارزی، نوع طراحی و سفارشی سازی یونولیت بسته بندی و … می باشند بنابراین نمی توان به صورت قطعی یک قیمت مشخص برای آن عنوان کرد.

خرید یونولیت بسته بندی

همانطور که گفته شد یونولیت های بسته بندی کاربردهای متعددی دارند و در اشکال مختلفی مانند یونولیت ورقه ای و یونولیت های سفارشی وجود دارند.

پلاستوفوم بسته بندی با شکل و حجم گوناگون و متفاوت از جنس پلی استایرن انبساطی تولید می‌شود. پلاستوفوم بهترین گزینه برای محافظت از وسایل ظریف و حساس در برابر ضربه است و برای حمل و نقل آنها بسیار کاربردی است.

 از طرفی برای بسته بندی کردن بسیاری از داروها و لوازم الکترونیکی می‌توان از آنها بهره برد. یخدان پلاستوفوم هم که نوعی از پلاستوفوم بسته بندی می باشد، هر نوع ماده غذایی تازه، یخ زده، انواع سبزی‌ها را در دمای پایین نگهداری می‌کند. همچنین حین حمل و جا به جایی این مواد، هیچ آسیب و حرارتی به آنها وارد نمی‌شود.

همه این مواردی که گفته شدند و مواردی دیگر در کنار هم سبب شدند تا پلاستوفوم انبساطی از محصول‌های بسیار پر کاربرد در صنعت بزرگ بسته بندی محسوب شوند.

یونولیت بسته بندی تهران

اگر در تهران هستید برای سفارش یونولیت بسته بندی فقط کافی است که با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا حضوری به کارخانه مراجعه کنید.

ابعاد و اندازه های پلاستوفوم بسته بندی مورد نظر خود را و تعداد مورد نیاز را به کارشناسان ما سفارش دهید.

فروش عمده یونولیت بسته بندی

 بسته بندی محصولات در میزان فروش آن نقش بالایی دارد. با ثبت سفارش یونولیت بسته بندی با خیال راحت بهترین بسته بندی برای محصولات تولیدی خود را خئاهید داشت. ما به صورت کاملا سفارشی محصولات خاص و ویژه را برایتان تولید می‌کنیم.

پلاستوفوم غرب ایرانیان، سفارش عمده یونولیت بسته بندی مورد نظر مشتریان گرامی را به صورت حضوری و تلفنی ثبت می کند. سفارش شما در اسرع وقت ارسال خواهد شد. مجموعه ما فوم بسته بندی را به سراسر ایران ارسال می کند.

پلاستوفوم بسته بندی
پلاستوفوم بسته بندی

کارخانه تولید پلاستوفوم بسته بندی

امروزه بسیاری از کارخانه ها برای حمل و نقل ایمن کالاهای تولیدی خود، از فوم بسته بندی استفاده می کنند. بنابراین کارخانه تولید یونولیت بسته بندی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است.

پلاستوفوم بسته بندی که یکی از محصولات کارخانه تولید پلاستوفوم است، به عنوان نیاز اساسی تولیدکنندگان به جهت سالم رساندن محصولات آن ها به دست مصرف کنندگان تولید می شود.

کارخانه تولید پلاستوفوم بسته بندی با تولید این محصول کاربردی، نیاز تولیدکنندگان را مرتفع کرده است.

کارخانه تولید یونولیت بسته بندی

کارخانه تولید یونولیت بسته بندی

انواع یونولیت بسته بندی

تخصص ما در مجموعه پلاستوفوم غرب ایرانیان، تولید انواع فرآورده های پلاستوفوم است که شامل پلاستوفوم های بسته بندی، صنعتی، ساختمانی و…. می شود.

پلاستوفوم های بسته بندی نیاز اساسی صنایع مختلفی مانند تولیدات لوازم خانگی، بسته بندی قطعات خودرو، ظروف آشپزخانه، بسته بندی دارو و… می باشد که با توجه به توانایی این شرکت در زمینه قالب سازی سفارشی امکان ساخت قالب های بسته بندی متناسب با شکل و ابعاد یا حتی نقشه ی محصول تولیدی وجود دارد.

یونولیت بسته بندی به دو دسته اصلی تقسیم می شود:

۱- یونولیت پیش ساخته

 یونولیت پیش ساخته که به صورت ورقه ای، ضربه گیر، گوشه ای، جعبه ای و … در بازار موجود است در شکل و اندازه های استاندارد تولید می شود. این نوع از یونولیت برای مصارف عمومی مانند بسته بندی لوازم خانگی، مبلمان و … مناسب است.

۲- یونولیت سفارشی

این نوع یونولیت براساس نیاز و سفارش مشتری و در ابعاد سفارشی تولید می شود. برای مثال یونولیت بسته بندی یخچال، تلویزیون، قطعات صنعتی و … در این دسته قرار می گیرند.

انواع یونولیت بسته بندی بر اساس چگالی

  • یونولیت کم چگالی

این نوع یونولیت بسیار سبک و شکننده است و برای محصولاتی که وزن کمی دارند و به ضربه گیری بالایی نیاز ندارند مناسب است.

  • یونولیت با چگالی متوسط

این نوع یونولیت کاربرد عمومی دارد و برای بسته بندی طیف وسیعی از محصولات مناسب است.

  • یونولیت با چگالی بالا

 این نوع یونولیت بسیار مقاوم و سنگین است و برای بسته بندی محصولاتی که نیاز به حفاظت بالایی در برابر ضربه و فشار دارند مناسب است.

پلاستوفوم بسته بندی

ویژگی ها و کاربردهای یونولیت بسته بندی

همان طور که در بالا اشاره کردیم پلاستوفوم دارای ویژگی های زیادی می باشد و به همین جهت در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. از ویژگی های منحصر به فرد پلاستوفوم می توانیم به مقاومت در برابر رطوبت، عایق حرارت و صوت، وزن پایین، مقرون به صرفه، طول عمر بسیار بالا، حمل و نقل ساده، عدم ضرر و زیان برای محیط زیست و … اشاره کنیم.

حساس ترین لوازم و محصولات را به دلیل مقاومت بسیار خوبی که پلاستوفوم بسته بندی در برابر رطوبت، تغییرات دمایی، فشار، ضربه و شوک دارد می توان به کمک آن ترانزیت کرد.

یونولیت لوازم خانگی امروزه به شکلی کاملا سفارشی و خاص طراحی و تولید می شوند به گونه ای که حمل و نقل این لوازم حتی برای مسافت های بین قاره ای نیز مشکل و خسارتی ایجاد نمی کند.

با توجه به شکل و ابعاد هر محصول یک جعبه یونولیتی خاص طراحی و تولید می‌شود. مثلا برای آبمیوه‌گیری، چای ساز، سینک ظرفشویی ، انواع گوشه یونولیتی

 از جمله مهم ترین کاربردهای یونولیت بسته بندی می توان موارد زیر را بیان کرد:

  • بسته بندی میوه جات
  • عایق کولر آبی
  • بسته بندی انواع لوازم خانگی درشت
  • بسته بندی انواع قطعات یدکی خودرو
  • بسته بندی انواع قطعات صنعتی
  • بسته بندی انواع قطعات الکترونیکی
  • بسته بندی انواع لوازم خانگی
  • بسته بندی انواع لوازم بهداشتی و شیرآلات
  • بسته بندی انواع محصولات دارویی
  • استفاده برای ساخت سازه های دکوراسیون
  • بسته بندی انواع ظروف شکستنی و ظریف

یونولیت بسته بندی

پلاستوفوم بسته بندی

ساخت قالب یونولیت بسته بندی

شرکت پلاستوفوم غرب ایرانیان جهت افزایش سرعت، سهولت در کار و کیفیت محصولات در محل شرکت اقدام به ایجاد یک واحد قالب سازی نموده است.

همان طور که می دانیم بسته بندی برای محصولات تولیدی از اهمیت خاصی برخوردار است و امور چیدمان در انبار حمل و نقل و سالم رساندن محصول به دست مصرف کننده نهایی به کمک یک بسته بندی مناسب میسر می گردد.

پلاستوفوم بسته بندی، یک ضربه گیر مطمئن برای محافظت از کالای نهایی است که باید متناسب با شکل و ابعاد محصول باشد در نتیجه برای تولید فوم بسته بندی هرمحصول نیاز به یک قالب مخصوص می باشد.

مزایای زیست محیطی یونولیت

قابلیت بازیافت: این قابلیت یونولیت باعث شده تا بتوان از آن برای تولید محصولات جدید استفاده کرد. این ویژگی علاوه بر اینکه از نظر اقتصادی و زیست محیطی حائز اهمیت است، به کاهش ضایعات و حفظ منابع طبیعی کمک می‌کند.

کاهش مصرف مواد اولیه: یونولیت ماده ای سبک است بنابراین در مقایسه با موادی مانند چوب و پلاستیک، به مواد اولیه کمتری نیاز دارد. این امر به حفظ منابع طبیعی و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای کمک می‌کند.

قابلیت عایق بندی: خاصیت عایق بندی یونولیت باعث شده تا گرما و سرما در ساختمان‌ها حفظ شود. در نتیجه مصرف انرژی و انتشار گازهای گلخانه‌ای کاهش پیدا می کند.

پلاستوفوم بسته بندی

پلاستوفوم بسته بندی

تماس با پلاستوفوم غرب

شرکت پلاستوفوم غرب مجموعه‌ای فعال در حوزه تولید انواع فرآورده‌های پلی استایرن انبساطی یا پلاستوفوم در کشور است که توانسته است طی بیش از ۲۵ سال فعالیت خود خدمات و محصولات متنوع و کاربردی را به مشتریان خود ارائه کند.

آدرس کارخانه:

استان البرز، کرج، چهارباغ، خیابان بهروز، بوستان پنجم غربی، بعداز دهکده ورزشی، انتهای خیابان چناران

تماس با پلاستوفوم غرب

پلاستوفوم بسته بندی

یونولیت بسته بندی لوازم خانگی

یونولیت بهترین پلیمر موجود برای استفاده بعنوان ضربه گیر میباشد و بصورت گسترده ای در صنعت بسته بندی لوازم الکترونیکی و خانگی جهت بسته بندی از پلاستوفوم استفاده می شود.

پلاستوفوم بسته بندی کاربردهای مختلفی دارد که مهمترین آن، بسته بندی تمامی لوازم خانگی و سایر لوازم ها است.

در ادامه از اصلی ترین ویژگی های فوم و یونولیت بسته بندی لوازم خانگی را خواهیم گفت:

  • مقاومت بالا در برابر ضربه، فشار، سرما، گرما و رطوبت
  • امکان فشرده سازی محصولات
  • وزن بسیار سبک، به طوری که هیچ وزنی را به محصول اضافه نخواهد کرد
  • قابل بازیافت
  • سهولت در برش دادن
  • امکان تولید در انواع سایز ها و طرح ها
  • محافظت محصول از هرگونه آسیب احتمالی از جمله شکستگی و فاسد شدن
پلاستوفوم بسته بندی
پلاستوفوم بسته بندی
پلاستوفوم بسته بندی